Čo robiť v prípade poruchy? Ako postupovať?
V prípade poruchy na Vašom zariadení značky TEXAS, si ako prvé pozrite v návode na použitie kapitolu „Riešenie problémov“. Ak sa napriek tomu poruchu nepodarilo odstrániť, pokračujte podľa krokov nižšie:
Kompletné záručné vyhlásenie si môžete prečítať TU.
- Pre uplatnenie reklamácie, postupujte jedným z nasledujúcich spôsobov:
- Vyplňte Reklamačný formulár na stránke: https://texas-zahrada.sk/servis/
- Kontaktujte servisné oddelenie na tel. čísle 0917 577 038 alebo e-mailom na texas@brel.sk
- Kontaktujte Vášho predajcu
Je nutné si pripraviť:
- doklad o zakúpení (pokl. doklad alebo faktúru)
- presný popis poruchy
- kompletné príslušenstvo
- Kompletné záručné vyhlásenie si môžete prečítať TU.
Pred servisným zásahom je nutné prístroj dôkladne vyčistiť! V prípade odosielania do servisu odstráňte všetky prevádzkové kvapaliny, v prípade akumulátorových prístrojoch sa uistite že je batéria odpojená.